Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Friday, January 3, 2014

Miyawaki Sakura Google+ / Jan 2, 2014, 6:21 am (JST)

おはようございます!
Good morning!

お正月だからこそ、早起きしました^o^
It's the new year, so I woke up early ^o^

早起きすると、一日が少し多めに楽しめそうな気がします、、、(°_°)
I feel that by waking up early, I can enjoy more of the day, even if just a little bit...(°_°)

今日は、地元の鹿児島でおばあちゃん家でゆっくりしつつ、ツアーの練習などしたいと思います!
Today, while at my grandma's house in my hometown in Kagoshima, I want  to practice for the tour or something like that!


あ!そういえば、初夢はみませんでした泣
Ah! Which reminds me, I didn't have a new year's dream *cry*

みたような気がするんですが、朝起きたら忘れちゃってました^o^笑
I feel like I might have had one, but because I woke up so early I forgot it ^o^ lol

きっと、いい夢だったような気がします☻
Surely, I feel like it was a good dream ☻

皆さんは、どんな初夢をみましたか?
Everyone, what kind of new year's dream did you have?

さくら咲け!
Sakura bloom!

No comments:

Post a Comment