Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Tuesday, July 29, 2014

Shinozaki Ayana Google+ / Apr 24, 2014, 11:01 pm (JST)


チーム4初日公演終わりました!
ミスがあったり納得いかない部分はあるけど、大きな怪我なく、
無事に終えられてすごく
ほっとしてます(/ _ ; )♡♡
The Team 4 shonichi has finished!
There were some mistakes and unconvincing parts, but no major problems, so we were able to finishh successfully.
I’m relieved (/ _ ; )♡♡

ユニットは残念少女をやりました!
The unit I did was “Zannen Shoujo”!

意外だった??笑
Were you surprised?? Lol

表現がすっごく難しいユニット、、
Expressions in this unit are super hard, ,

こういうユニットは初めてなので
研究していかないと!!!
Since it was my first time doing this kind of unit,
I had to study a lot!!!

個人的には口移しのチョコレートも
やってみたいなあ💓
Personally, I’d like to do
"Kuchi Utsushi no Chocolate" too. 💓

明日の学校のレポートやらないと(/ _ ; )
眠たいよおおおお😭、、
I have to write a report for school tomorrow(/ _ ; )
But I’m soooo sleepy!😭、、

みんな今日の感想聞かせてね♡
あと、メールは明日改めて送ります!
Let me know your impressions about today ♡
And I’ll send an email again tomorrow!

わたし、りぽぽさん、気になる、、笑
どんな方なんだろう☻??
今度からぽぽちゃんって呼ぶの!笑
呼べないと思うけど、、笑
I wonder about Ripopo-san…笑
What kind of person is she ☻??
Might I call her “Popo-chan” from now on?? Lol
Probably not , Lol

No comments:

Post a Comment