Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Monday, September 22, 2014

Ego Yuuna Google+ / Sep 22, 2014, 9:54 pm (JST)

こんばんはヽ(=´▽`=)ノ
Good evening ヽ(=´▽`=)ノ



今日は、アップカミング公演に出させていただきました!!!
I took part in the Upcoming Stage today!!!

ファンのみなさんの声援や熱気に本当に感動しました!
I’m really thankful for the support and excitement from the fans!

ユニットもやらせていただけて、
感謝の気持ちでいっぱいです(>_<) I even got a unit,
I’m so full of thanks (>_<)

約2年振りのわがままな流れ星、
どうでしたか???笑
It’s been about 2 years since my last Wagamama na Nagareboshi,
how was I??? *laugh*


 みなさん今日も一日ありがとうございました!
Thank you all very much for today!

 おやすみなさい♪
Good night ♪


 --- Comments ---


Juna:
可愛すぎです♡
推します♡
You were too cute ♡
I’ll oshi you ♡

Egochan:
じゅなちゃんありがとう♡笑
Thank you Juna-chan ♡ *laugh*






No comments:

Post a Comment