Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Friday, September 26, 2014

Umeta Ayano Google+ / Sep 4, 2014, 10:21 pm (JST)

こんばんは(^o^)

今日もお稽古でした!
Today I had lessons again!

毎回いろんなことを
発見できるようになってきて
すごく楽しいんだ(^o^)♡
Every time, I am able to do various things
for the first time.
It’s super fun(^o^)♡

あ!
そういえばね!!!
Ah!
Speaking of which!!!

イヤホンのプニプニ
みつかったのー!!!
I found my earphone bud!!!

もう嬉しくて見つけた瞬間、
音楽聞いた( °∇^)
I was so happy, the moment I found it,
I listened to music( °∇^)

無くさないように気をつけよー!
I will take care to not lose it again!

みんなも気をつけてね!笑
Everyone take care as well!笑

明日も頑張ろーーっと\(^o^)/
Tomorrow I will also do my best\(^o^)/

写真はお稽古でお世話になってる方が
似顔絵書いてくださったよ!笑
The picture  is a portrait of me in which
I received during lessons as a favour! 笑

似てる??笑
Does it look like me??笑

No comments:

Post a Comment