Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Wednesday, October 22, 2014

Yuko Seitansai♪♪♪♪ / Miyazawa Sae Blog / Oct 22, 2014; 12:45 pm (JST)


















おーまーたーせーしーまーしーたぁーーーー!!!!(≧∇≦)✨✨
Sooorryyy fooor maaakiiing yooouuu waaaiiit!!!!


先週は私の心友、大島優子ちゃんのお誕生日がありました!(((o(*゚▽゚*)o)))♥️10.17🎂✨
2年前から、優子のお誕生日には【心友トリオ】でお泊まりをしよう!ということになっていて、今年は 箱根 で優子のお誕生日をお祝いしました★(*^_^*)
Last week was the birthday of my best friend Oshima Yuko-chan! (((o(*゚▽゚*)o)))♥️10.17
Since we decided to do a sleepover on Yuko's Birthday two years ago, we celebrated her birthday this year in Hakone ★(*^_^*)

ただお祝いしてお泊まりするだけではないのが私たち。
、、、っということで、今年も毎年恒例の仮装を持参してカウントダウンは仮装でお祝いをしました(OvO)❤️❤️❤️
However it wasn't a normal celebration and sleepover.
,,, because like every year, we celebrated the countdown and the party in great costumes (OvO)♥♥♥







優子は トランプ。
才加は 枝豆。
笑(((o(*゚▽゚*)o)))
Yuko was a trump-card.
Sayaka was Green Soybean.
lol (((o(*゚▽゚*)o)))


そして私は、、、
今年大流行した、
And I was,,,
this years great success,









アナ雪❄️のアナを♪♪♪
今年は本格的にメイクもがんばったよ✌️笑
I was Anna from Frozen
This year I also did my best for an authentic make-up. lol


才加のポーチを借りて、2人が仮眠をとってる間に必死にメイクしました。
GAGA様メイクは初チャレンジ、そして私はまだアナ雪を見れていないので、まあ手こずったけど、、、上手くできたね👍💕✨笑
I borrowed Sayaka's Pouch and the two of us desperately put up the make-up before taking a nap.
Because it was GAGA-like make-up and I haven't seen Frozen yet we were struggling a bit but,,, It came out well, right? lol


とにかく優子がたくさん笑ってくれたから本当によかった!!(⌒▽⌒)♥️
笑顔になってもらいたい、いっぱい笑顔を見たいがためにアナになりきったから、笑顔を見れて大満足ですわ★☆
I was really happy because Yuko laughed a lot!!
Since I became Anna because I wanted to receive laughs, because I wanted to see her smiling, I was really happy when I saw her smile!

就寝は早かったけど、就寝までメッチャ話したなー✨
何気に頻繁に会ってるし、メールもしょっちゅうしてるのに、、、
ゆっくり会うとなると話がとまらないとまらない♪♪o(^▽^)o
とっても幸せな時間を過ごせました。
Even though bedtime was early, we talked a lot until then.
Although we meet regularly and send mails regularly,,,
When we meet we absolutely can't stop talking!
I spent some really happy time.
優子と才加の話は文字でも言葉でも伝えきれないなー、ほんとに。♥️
2人からは笑顔と幸せをもらってばっかりだ。✨
今日は、そんな思い出たっぷりの箱根で撮った写真を添付しますね~(^_^)✌️
I can't express Yuko's and Sayaka's talks in words or sentences, honestly. ♥
It's just that I receive smiles and happiness from both of them.
So today I will attach lots of pictures I took in Hakone~ (^_^)
























この三人が、たくさんの方に愛を届けられていたらいいな~🌙(^.^)(^o^)(-_^)✨
みなさんも、年に一度のお誕生日くらいは、贅沢に素敵な1日を過ごして下さいねっ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
It would be great if we could deliver this love to lots of other people~ 
Everyone, since you have birthday only once a year, please spend this day in luxury, okay?





そしてそして!!
この度、わたくしテレビドラマに出演させて頂くことが決定致しました!!\(//∇//)\
And And!!
It was decided I will be in a TV Drama!!

11月7日 21時~
日本テレビ 金曜ロードSHOW!特別企画『Dr.ナースエイド』
看護助手さんにスポットをあてた笑いあり感動ありの内容盛り沢山なお話になっています!!
On November 7th at 9pm
In NihonTV's Friday Roadshow! Special Project "Dr. Nurseaid"
It's a funny and touching story focused on Nurses!!

みなさん、是非是非ご覧ください☆彡★彡
Everyone, absolutely absolutely watch it please










それでは、また▽・x・▽
With that, see you









I love you.💋xoxo...

No comments:

Post a Comment