Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Wednesday, January 14, 2015

Tashima Meru Google+ / Jan 1, 2015, 10:59 pm (JST)

こんばんは(≧∇≦)
Good evening(≧∇≦)


ひゃー♪───O(≧∇≦)O────♪
Hya~♪───O(≧∇≦)O────♪


今日1日楽しすぎました*\(^o^)/*
I had too much fun today *\(^o^)/*


元旦ディズニーランドへ行ってまいりましたーヽ(´ェ`)ノ♡
元旦は初めて。
For New Year's, I went to Disneyland~ヽ(´ェ`)ノ♡
It was my first time going on New Year's Day.


ディズニー好きトリオ♡
絶対一緒に行ってみたいと思っていたメンバー!
This is the Disney-loving trio ♡
Members that I thought for sure I'd want to go to Disneyland with!

しものさんとりこぴと♡
Shimono-san and Rikopi ♡


お正月だから人がたくさんでしたΣ(*゚Д゚ノ)ノ
いつも多いけどさらに!笑
Because it was New Year's, it was packed Σ(*゚Д゚ノ)ノ
I mean, there's always a lot of people, but even more so! lol



でもでも、3人のペースが順調すぎて
アトラクション10個以上乗れたし✌️
ジェットコースター全部制覇して
さらにビックサンダーマウンテン二回乗ったりと
充実♡
But, but, with 3 people our pacing was so good
that we were able to see more than 10 attractions
We conquered all the roller coasters
and even rode Big Thunder Mountain twice,
it was perfect ♡


しかも、ジェットコースター全部一番前か一番後ろと運も絶好調\(^o^)/
ちょっとしたラッキーも全部嬉しくて。。
Furthermore, our luck worked out so that we were always at the very front or very end of all the roller coasters \(^o^)/
We were quite happy with our considerable amount of luck..


(プロダクションマッピングの抽選は見事にはずれましたが笑)
(Although we completely lost the lottery for Production Mapping lol)

「本当に最高すぎるね♪」って皆んなで自己満足してましたよ笑
Everyone that saw it was bragging, "It was really the best♪" lol


そうそう。
スプラッシュマウンテンが一番前だったんですよ!
予想以上に濡れました(((o(゚▽゚)o)))
顔も前髪もビッショビショ
こんなに濡れるのかとびっくりしました(。・ω・。)
Oh yeah.
We were in the first row for Splash Mountain!
I got wet more than I expected (((o(゚▽゚)o)))
My face and bangs were soaked
I was surprised I was so sodden (。・ω・。)


タイミングよく?!雪もめっちゃ降ってきて
寒すぎて笑ってました!
なのですぐあったまりましたよ♡
Our timing was just good?! It also snowed a lot but
it was so cold that we laughed a lot!
So we warmed ourselves up in no time ♡



本当に夢のような1日だったなぁ
The whole day really was like a dream


また、しものさんとりこぴと行きたいなっ^ ^
I want to go with Shimono-san and Rikopi again ^ ^



たくさん笑った元旦。
笑う門には福来たる。
It was a New Year's Day full of laughter.
Starting the year with laughter will bring good luck.

今年一年、皆さんの笑顔がたくさん見れますように。。
This year, I want to be able to see everyone's smiling face a lot...

めるルンルン♪
Merurun ♪

No comments:

Post a Comment