Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Monday, January 12, 2015

Tebaburo!o(`ω´ )o SaeGaruu / Miyazawa Sae SKE-Blog / Jan 12, 20145; 9:14 pm (JST)

こんばんわー(*^◯^*)
Good Evening


今日は久々の二回公演でした(^^)✨
なんだか明日は筋肉痛になってる予感がもうしてます。笑
Today we had two performances after a long time (^^)
I have the feeling I will have muscle pain tomorrow. lol

劇場に来てくださった皆様、
そしてDMMで見てくださった皆様、
ありがとうございましたぁッ^_-☆
Everyone who came to the Theater,
And the ones who watched on DMM,
thank you very much!

今日は夜公演の、仲間の歌 の間奏で、
りょーは と ちかこ が急にチュウをしてくれました(°_°)❤️❤️ビックリしたけど、めっちゃ嬉しかったぁぁぁぁぁぁ(^ω^)❤️❤️かわいい、チームSのksgkたちです❤️❤️✨
At today's evening performance, during the interlude of Nakama no Uta,
Ryoha and Chikako kissed me on the cheeks(°_°)♥♥Although I was surprised, I was sooooo happy♥♥ So cute, Team S's ksgk♥♥


そして、夜公演には、先日卒業の発表をした 阿比留りほチャンが公演を観に来てくれました(^ν^)
りほチャンが、めっちゃアガる感想を言ってくれて幸せでした。( ; ; )🌷✨あの感想を聞けたこと、忘れない!!!!!!!!
みえちゃん と にっぴ がいる時に、あの感想を聞けてよかった💓^_^🎀✨
Also, at the Evening-Performance, Abiru Riho-chan, who announced her graduation the day before, came to watch (^v^)
I was really happy when she said she got a really good impression. (; ;) I won't forget this!!!!!!!!!!!!
I was happy I was able to hear this while Miechan and Nippi are around.

最近、MCやらいろいろな場面で 宮前 に絡みまくってます。笑
みゃーみゃーコンビ、、、
結構好きなんだよね(=゚ω゚)ノ✨✨
Recently, I tangle a lot with Miyamae during MCs. lol
MiyaMiya-Combi,,,
Because I really like her

宮前 とはいいコンビが組めそう✌️✌️
りょーは もブログに書いてたけど、
私もMCに磨きをかけます!!!!!
I think Miyamae and I are a good combi
Although Ryoha wrote that on blog too, I will refine this on MCs!!!!!

そして今日は 成人式 でしたねo(^▽^)o
新成人の皆様、おめでとうございます!!
成人してからもう今年で5年が経つけど、、、
成人らしいことしたっけな?笑
Also, today were the Coming-of-Age-Ceremonies o(^o^)o
Everyone who became adult, congratulations!!
Even though already 5 years passed since I became an adult,
I wonder if I did any adult-like things? lol

このグループにいると、いつまでも若くいれるからさっ笑♪
ついつい年齢を忘れてしまいますf^_^;
中身は変えられないけど、、、
今年は見た目を大人っぽく見せるように、貫禄出せるように頑張ってみたいと思います!(^-^)✌️
乞うご期待っす|( ̄3 ̄)|👑笑
Because while being in this group, I can always stay young. lol
It's really easy to forget your age f^_^;
I can't change the contents, but,,,
In order to show you my adult side, I will try to show some proper dignity this year!
Stay tuned!


今日は二回公演でアドレナリンが出まくってて、寝れないだろうな、、、( ̄▽ ̄)
ってか、二回公演やって顔がこけた。笑
、、、歳だな。m(._.)m
こんちきしょう!!!!
Because of the adrenalin that came out during today's stages, I think I can't sleep,,,
so my face sinks whenever there's double stage. lol
,,, I'm old. m(._.)m


(^_^)v
宮澤佐江


No comments:

Post a Comment