Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Wednesday, March 25, 2015

▽ Compatible transcendent Gods. Minarun / Oba Mina Blog / Mar 24, 2015; 11:06 pm (JST)

今日は『AKB48SHOW!』の
撮影でした(ヽ´ω`)
なにかはまだ言えませんが
アレの特別バージョンを…
ぜひ見てね!
Today we had shooting for AKB48SHOW!
I can't tell you what now but
it's a special version of that...
Make sure to watch it!


最近はというと
相変わらずなおちゃんが
私に超絶優しい。笑
飽きるかなーと思ってたら
意外に飽きなかった!驚き!
この前は私が自撮りしていたら
Recently
the usual Naochan is super friendly towards me. lol
I thought I would get tired but
unexpectedly I didn't get! I'm surprised!
When I was taking a selfie before,


なおちゃんが見えて
「こっち見てる。近づいてる。」
とか思ってたら
あれ?あれ?あれ?
I saw Naochan and thought
"She's looking here. She's coming closer"
What? What? What?



ついに入ってきた。笑
自撮りしている私を撮ってたら
私の携帯より内側に
入ってくるってゆー新しいやつ。
なおちゃんのこうゆうとこ
大好き( ´ ▽ ` )ノ
I finally entered. lol
After I took the selfie, 
from inside my phone, 
a new one entered.
I love Naochan for that.

そんななおちゃんは
ただいまヤングツアーで忙しい…
だから応援する!頑張れ!!!
みなるん。
Naochan is currendly
busy with the Young-Tour...
So I support her! Good luck!!!
Minarun.

No comments:

Post a Comment