Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Monday, April 6, 2015

▽ New Blanked. Minarun / Oba Mina Blog / Apr 5, 2015; 11:16 pm (JST)

今日は個別握手会でした。
Today was individual Handshake Event.



来てくださったみなさん
ありがとうございました✨
ありがとう。って
何回言われても嬉しいです。
Everyone who came,
thank you!
No matter how often people tell me 
"Thank you", I'm always happy.

ぱるるからプレゼント
受け取れました( ・v・)♡
I received a present from
Paruru


ブランケットでした!
ずっと私が持ってる
毛布をやばいって言ってて
だからすっごく素敵なのを
プレゼントしてくれました。笑
ありがとう( ・`ω・´) 
It's a blanked!
Since the one I'm always using
was already so old,
she gave me this wonderful 
present.
Thank you


明日は朝早くないから
ゆっくり寝れそう(ヽ´ω`)
Since I don't have to wake up early tomorrow,
I think I can get some good sleep,


ではノ
みなるん。
See you.
Minarun.

No comments:

Post a Comment