Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Sunday, May 3, 2015

Golden Week!( ̄+ー ̄)Miyazawa Sae / Miyazawa Sae SKE-Blog / May 3, 2015, 10:41 pm (JST)

昨日は横浜アリーナで全国握手会!
今日は大阪で写メ会!
ゴールデンウイーク、たくさんのファンの方に会えてあっという間に過ぎていってます(⌒▽⌒)✨
昨日今日と会場に足を運んでくださった皆様、
本当にありがとうございました!!m(._.)m❤
Yesterday was Nationwide Handshake Event in Yokohama Arena!
Today was 2-Shot-Event in Osaka!
I spend the time meeting lots of fans since it's Golden Week!
Everyone who came today and yesterday,
thank you very much!! m(._.)m♥

明日はないけど、
明後日と明明後日はまた写メ会がありますね(o^^o)📷✨
来てくださる皆様!
楽しみにしています!!!|( ̄3 ̄)|💋
Tomorrow is nothing, 
but the day after tomorrow and the day after that we have 2-shot-event again (o^^o)
Everyone who will come,
I'm looking forward to you!!!

写メ会ではあまり会話ができないので、
なるべくポーズは考えて来てくれると、
表情を作るのに余裕をもって写真を撮ってもらえるかも!!笑
Since we can't talk much at 2-shot-event, 
it's preferable if you think about the pose in advance,
so there is more time to think about the facial expression when you take a picture!! lol

ちなみに
【佐江ちゃんのオススメポーズ】は、
95%の割合で
【てばさきポーズ】です。笑
5%の確率で、思いつきのポーズが出てくる可能性もあるけどね。笑
、、、そこらへん、よろしくでぇす✌( ̄+ー ̄)❤✨
By the way,
my recommended pose is
in 95% of the cases
"Tebasaki-Pose" lol
In 5% of the cases there is a chance I come up with an own pose. lol
,,, so, see you!

今日の写メ会は、
真っ白のお洋服をコーディネートをしました!(^^)
For today's event,
I wore a coordination of completely white clothes! (^^)

写真は りょーは が撮ってくれたよ(((o(*゚▽゚*)o)))💕✨
白い服着てたから、食べ物こぼさないように気をつけまくった。笑
でも靴を汚してしまって、まじで凹んでる。(; ̄ェ ̄)
おニューだったのに。。。(._.)💦
ママさんに洗ってもらいます。。。(^.^)❤笑
Ryoha took that picture!
Since I wore white clothes, I had to take lots of care when having food not to make it dirty. lol
But I made my shoe dirty, so bad.
even though they were new... (._.)
Mama will clean them for me... (^.^)♥lol

もうすぐドラフト会議もあるし!、
今月も公演にたくさん出れそうだし!、
5月もファンの皆様とお会いできる機会が多そうで嬉しいよ~ん(o^^o)
一回一回を大事にしたいと思います!!!★彡
Also we have the Draft-Event soon!
And I'll be in lots of stages this month!
And I'm happy it looks like I'll be able to meet many fans in May! (o^^o)
I want to treasure every time!!!


会えてない時も連絡取り合っちゃうくらいラブラブな、さえりょーは❤❤❤
あと、
最近、、、
やたら仲のいい、、、、、
Even when we don't meet, it's still deep love, SaeRyoha♥♥♥
And,
recently,,,
I'm really close to,,,,,,


みやまえ。
!(◎_◎;)
笑笑
うん!❤
かわいいなーーーー!❤
鳥さんと恐竜さんの加工スタンプ!❤❤
笑笑
☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
今日も私は平和でした!
ちゃんちゃん!( ^_^)/~~~
Miyamae.
!
lollol
Yes!♥
She's so cute!♥
Bird's and Dinosaur's stamp!♥♥
lollol
Today was also really peaceful!
See you (^_^)/~~~


宮澤佐江
Miyazawa Sae

No comments:

Post a Comment