Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Wednesday, May 20, 2015

Tanaka Miku Google+ / May 20, 2015, 10:03 pm (JST)

こんばんみくりん( ̄(工) ̄)
Konbanmikurin ( ̄(工) ̄)

今日は、公演でした!公演の最後に総選挙速報がありましたが、残念ながら、圏外でした。。
Today I had a performance! There was the first day results of the sousenkyo afterwards, but unfortunately I didn't rank..

でも!!!
But!!!

まだ、一日目だし、最後の6月6日まで田中美久は、諦めません!!!
諦めてません!
It's still only the first day, so until the end on June 6th Tanaka Miku won't give up!!!
I will not give up!

HKTからも、いっぱい速報ランクインしてびっくりと共に嬉しかったです。
I was pleasantly surprised that HKT had a lot members rank in too.

まだまだ戦いはこれから!
The real fight begins now!

ファンの方と田中美久の底力は、まだまだこれからと思ってます。
速報の為に、頑張ってくれたファンの方達もありがとうございました( ̄^ ̄)ゞ
皆さんの大事な票を無駄にはしたくない。させられない。気持ちです。
I think both fans and Tanaka Miku have a lot of potential fighting strength left.
Thank you to all the fans that voted on the first day too ( ̄^ ̄)ゞ
I don't want everyone's important votes to go to waste. I won't allow it. I have that kind of feeling.

美久はママにだめだったーと言ったら81位だったんじゃない?と言ってくれました。
When Miku told Mama that I didn't make it in, she replied, "You're probably just rank 81!"

それを聞いてまだまだ皆さんとの戦いは終わってない!終わらせたくない!
燃えてきました!
Hearing that, I know our battle still has a ways to go! I won't let it end yet!
I'm fired up!

弱音を吐かないで前向きに頑張りたいと思います*\(^o^)/*
I'll do my best to push forward without complaining *\(^o^)/*

皆さん、田中美久の事よろしくお願い申し上げます!
Everyone, Tanaka Miku is in your hands!

嬉し涙と笑顔に6月6日になれますように。。。
I pray I'll be crying tears of happiness and smiling on June 6th...

みくりんもんもん( ̄(工) ̄)
Mikurinmonmon ( ̄(工) ̄)

No comments:

Post a Comment