Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Tuesday, August 11, 2015

▽ Good Job everyone! Minarun. / Oba Mina Blog / Aug 10, 2015; 3:40 am (JST)




3日間連続の握手会
ありがとうございました⭐
Thank you for 3 days of
Handshake-Event.

総選挙シングルだったので
改めておめでとう!って
たくさん声をかけてもらえて
幸せ感じました
Because it was for the Senbatsu-Single,
many people told me "congratulations!"
again, so I felt happy.

みなさんがくれたプレゼントで
さらにおめでとう!って
いってもらえるんです
逆にわたしはちゃんと
みなさんに返せてるのかなとか
いろいろ思います。
Getting told "Congratulations!" 
for the present you all gave me,
I wonder if I can return this 
to you properly.

正直3日間連続で6部制は
きついな!って思ってて
途中たくさん弱音吐いたりしたけど
それでも会いにきて
励ましてくれるみなさんに
助けてもらいました
Honestly, 3 Blocks on 3 days
was really hard I thought,
and during it I heard many complaints,
but those who come to meet me despite that,
I got helped by their encouragement.


私たちメンバーだけじゃなくて
みなさんも疲れてるのに
ありがとうございます!
今日はゆっくり休んで
また明日から一緒に頑張りましょう
(*^^*)
Not only us members,
but everyone was exhausted,
so thank you very much!
Take good rest today!
And lets do our best together again from tomorrow
(*^^*)

言葉遣い悪いわたしを
応援してくれてありがとう!
これからもよろしくお願いします
では
おやすみなさい(ヽ´ω`)
みなるん。
Thank you for supporting me,
who is super bad in wording!
Please support me from now on too!
So,
Good night!
Minarun.

No comments:

Post a Comment