Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Monday, October 12, 2015

▽For now I like collars. Minarun. / Oba Mina Blog / Oct 11, 2015; 11:03 pm (JST)




握手会ありがとうございました!
今日から毎週握手会ですね、
皆さんよろしくお願いします⭐
( ̄^ ̄)ゞ
Thank you for the Handshake-Event!
From today we have Handshake-Events every week,
so thank you in advance!

名古屋での握手会って
みんな来てくれるかな?って
いつも不安なんですけど
今日はたくさん来てくれて
終始楽しかったです
I'm nervous every time when we 
have a Handshake-Event in Nagoya
if everyone will come, but
today many of you came so 
it was fun from the beginning until the end.

ミッドナイト公演のことや
チームK2のこと
アドレナリンの夜のこと
ダイエットのこと
たくさんお話しました!
I talked a lot about 
the Midnight-Stage,
and Team K2,
and Adrenalin Night,
and Diet!

ちなみにアドレナリンの夜の撮影は
無事に終えておりますm(._.)m
とにかく大変で緊張も
すごい撮影だったけど
1人で経験させていただけることなんて
なかなかないことだし
監督さんたちを始めとする
スタッフさんにいろいろと
教えてもらえるのも
貴重な経験で有難いことでした!
なのでまたお知らせします⭐
今日の私服は
By the way, I finished the recording for 
Adrenalin Night without problems m(._.)m
It was a really exciting and awesome shooting, but
being able to make experiences alone is
something that rarely happens to me, 
and I learned a lot from the directors and staff,
so I'm really grateful for this precious experience!
So I will announce it again!
Today my clothes were these:



# forever21
# MERCURYDUO
秋服っぽくしてみました!
もう秋だ!
冬早くこーい!
大好きな冬!
明日はカジュアルめにしよっと
ヽ( *` д´ )ノ
みなるん。
# forever21
# MERCURYDUO
I made it like autumn!
It's already autumn!
Winter, come fast!
My beloved winter!
Tomorrow I will go by casual look I think.
Minarun.

No comments:

Post a Comment