Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Thursday, October 8, 2015

Uniba and Extensions and Emojis / Miyazawa Sae Blog / Oct 3, 2015, 9:04 pm (JST)

KONBANWAAAAA
この間、
ユニバーサルスタジオジャパンに行きました!!!
ユニバ!!!
USJ!!!
Good Evening!
The other day,
I went to Universal Studios Japan!!!
Uniba!!!
USJ!!!


サンモンで!!!
めっっちゃ混んでました。。ユニバ!!(◎_◎;)
ハリポタ効果がすごいんだなーと。
そして、今は ホラーナイトシーズン だから、もう昼間から人間じゃない人たちがたくさんいました(笑)
乗り物も、一通り乗れて、、、大満足❤️
最高な気分転換になりましたっっヽ(;▽;)ノ
撮った写真、載せまくりますね~❤️
With Sanmon!!!
It was really crowded.. Uniba!!
The Harry Potter Effect is really great I think.
And, because it's Horror Night Season now, there were many non-human beings since lunch time. lol
And I also went with the rides one time... I'm really happy♥
It became an awesome change of pace.
I'll show you the pictures I took ♥












そして
広いユニバで
遭遇!!!!!(◎_◎;)
And,
at the wide Uniba,
We came across!!!!!


(笑)
よく遭遇できたよね、ほんとうに。(笑)
まりやんぬ
みゃお
うっちー
今月中に、
ディズニーシーにも行きたいなぁ(;´Д`A
行けますように行けますように行けますように行けますように行けます行けますように行けますように行けます行けますように行けますように行きます。。!!!!(笑)
lol
It was a really good encounter, really. lol
Mariyannu,
Myao,
Ucchi
This month,
I also want to go to Disney Sea...
I hope I can go I hope I can go I hope I can go I hope I can go I hope I can go I hope I can go I hope I can go!!!! lol


そーしーてーーーーーーー
なーんーとーーーーーーー
ジャンっっ
AND!!!
TADA!


エスクて付けました~~~~~~( ̄+ー ̄)
気分転換とチャレンジと冒険です
いろんなヘアアレンジしたいなーって思っているので、
いつまで長いの耐えれるかわからないので笑、
みなさまチェックしててねーーーーー
I got extensions~~~~~~~
It's a change of pace and a challenge and an adventure.
Because I plan to make various hair-styles, 
I don't know how long I will stay with this,
so please check it everyone!!


あと余談だけどさ、
アメブロの絵文字かわいすぎるね。
ハム
くま

たいよー
くも
↑↑↑↑↑
お気に入り
And as a side note,
Ameblo's Emojis are too cute.
Ham
Bear
Hand
Sun
Cloud
These are my favorite
明日は
朗読劇『アドレナリンの夜』の本番です。
15時から
Zeepブルーシアター六本木 です。
がんばります!!!!!
Tomorrow
is the reading drama "Adrenalin Night".
From 3pm in Zeep Blue Theater Roppongi.
I'll do my best!!!!!


これからはもっともっと女子感出してくわ(笑)
I'm gonna show much more feminine parts from now on lol

No comments:

Post a Comment