Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Friday, December 25, 2015

Suzu・∀・ran < The Christmas Present is Ranran♥♥ / Yamauchi Suzuran Blog / Dec 25, 2015; 10:39 pm (JST)

一番好きなのはー?
らんらんだけええええ(*´∀`*)/
私もあなただけっ♡
らんらんこと、山内鈴蘭です!!
Who do you love most?
Only Ranran!
I also just like you♥
I'm Yamauchi Suzuran aka Ranran!



メリークリスマス\(^o^)/
みなさん!年に一度の、クリスマス楽しめましたか!?(*´∀`*)/
恋人が居る人や、居ない人や、、
恋人が居る人や、居ない人や、、
恋人が居ない人や、居ない人や、、
(どっちも居ないになってるよ!笑)
私のクリスマスは
ファンの方と、メンバーと!!
素敵なクリスマスを過ごせました♡
Merry Christmas\(^o^)/
Everyone, Did you enjoy the once-per-year Christmas?
The ones who have a lover, and the ones without,,
The ones who have a lover, and the ones without,,
The ones who don't have a lover, and the ones without,,
(it ended up nobody having one! lol)
My Christmas was together with 
fans and members!!
It was really nice!

まず!今日のクリスマス公演!
楽しかったヨーーー\(^o^)/
公園前にメンバーとプレゼント交換したんだぁ♡♡
First! Today's Christmas-Stage!
It was fun!!! \(^o^)/
Before the stage we exchanged presents among the members



私は、大矢真那さんのプレゼントが当たったの!!!!
まさなさんのプレゼント、、?(・∀・)
え、、どんなのかな?(・∀・)
やばいの来そう(・∀・)
って思ってたんだけど!!!
(失礼だろ!笑)
I won the present from Oya Masana!!!!
Masana's Present,,,?
Ehh, what might it be?
Something weird will come...
I thought, but!!!
(I know it's unpolite! lol)

けどね!!
すごくほしかった、ブランドのコットンをいただきましたーー\(^o^)/
さすが!大人は違うね♡♡
まさなさん、大切に使います!ありがとうです♡
But!!
I got the brand of cotton I really wanted!! 
After all, adults are different 
Masana-san, I will use it carefully! Thank you 


そして!クリスマスということでWアンコールもありました!!
カンガルーとクリスマスバージョンのパレオはエメラルドを歌わせて頂きましたよ♡
その時の衣装がこちらっ\(^o^)/
And! For Christmas we had a double encore!!
We sang Kangaroo and the Christmas Version of Pareo wa Emerald
This is the costume from this time;


クリスマス衣装!!
ちょーかわいいでしょ♡
(あ、らんらんじゃなくて衣装がね?笑)
あ、らんらんもだけどね。
(おい。笑)
カンガルーで宮前が転んじゃったんだけど、その転んだあとの宮前に今日のMVPをあげたい!!*\(^o^)/*
Christmas Costume!!
It was super cute
(Ah, not me, the costume of course! lol)
Ah, but Ranran too.
(Oi! lol)
Miyamae fell during Kangaroo, but after that I want to give her today's MVP!!



座ったまんま、カンガルーのポーズしたの!!
ちょー可愛かった!
100点満点だよ!宮前!!
(正直私も転びたかった←)
そんなハプニングもありましたが、可愛いハプニングでよかった♡怪我はなかったのか心配だけど、、(´・_・`)
While sitting, she did the kangaroo pose!!
It was super cute!
Perfect 100 points! Miyamae!!
(To be honest I also wanted to fall)
Although such thing happened, at least it was a cute happening. But I was worried if she was injured..

ねぇ、みんなはサンタさんにプレゼントもらった?(・v・)ノ
私ね、まだ貰えてないの(___)ノ
良い子なのに。
(どこが!!!!笑)
お姉さん、良い子なのに。
(ど変態が抜けてるよ!笑)
Nee, did all of you get presents from Santa-san?
I, you know, didn't get any yet...
Even though I'm a good girl.
(Where???? lol)
Onee-san, I'm a good girl.
(You are missing a transformation! lol)

ねぇ、サンタさん。
私ね、本当に本当に欲しい物があるの。
物ではないいんだけど、、
本当に本当に目に見えて嬉しくて、、
Ne, Santa-san.
I, you know, I have something I really really want.
But it's not a thing,,,
It would make me really happy if I could see it with my eyes,,

ねぇ、、
叶えてくれる、、???
握手会のファンの方の列が3列くらいになってレーンをはみ出すくらいのファンの方がほしいです。
おい!!!!!!!!!!笑
可愛いお願いしようと思ったんだけどね!(・∀・)笑
Nee,,
Will you make it true???
I want that the line of fans exceeds  more than 3 rows at a Handshake-Event.
Oi!!!!!!!!!!!!!!!! lol
Even though I planned to ask in a cute way!

私が今一番望んでることは
沢山のファン方が会いに来てくれるようになることだなあ!って本当に思ったから!!(・v・)ノ
物よりそれがいい!!
ってね(・v・)ノ♡
サンタさん。頼むよ。笑
The thing I'm longing for the most now is
becoming a person that many people want to come to meet! I really thought so!!
More than material things I want this!!
Santa-san, I beg you. lol

ってなわけで!
クリスマス、また来年な(*´∀`*)/
最後は可愛いすずちゃんで
お、わ、り♡
Speaking of which,
Christmas is again next year!
With a final cute Suzuran, this is over!


しゃらば(○∀○)
See you!

No comments:

Post a Comment