Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Monday, January 18, 2016

▶ About Saturday and Sunday. Minarun. / Oba Mina Blog / Jan 18, 2016; 7:23 pm (JST)

こんにちはっ
大場美奈です(*^^*)
2日間のこと書こうっと!
Good Evening
It's Oba Mina (*^^*)
I will write about the last two days!

まずは全国握手会ありがとうございました♪
昼の部は酒井萌衣ちゃん&太田彩夏ちゃんと
夜の部は犬塚あさなちゃん&白井琴望ちゃんと
3人レーンでしたっ
組み合わせが新鮮だったから、ファンの方もなかなか会わない方たちばかりで楽しかったです(*^^*)
First of all thank you for the Nationwide Handshake-Event!
In the morning I was with Sakai Mei-chan and Ota Ayaka-chan in a lane 
and in the afternoon I was with Inozuka Asana-chan and Shirai Kotono-chan!
This combination was new, so it was very fun with many fans I never met before (*^^*)


ミニライブもありました♪
”あの先の未来まで”を歌いましたっ
ただ今回は1曲だけだったんです(´・_・`)
もっと歌いたかったなぁ…
せっかくたくさんの方が会いに来てくれてたから、ライブでどーんって見せたかった。次回に期待しよう!←
We also had a mini-concert
I sang "Ano Saki no Mirai made"
This time it was just one song.
I wanted to sing more...
After all many fans came, so I wanted to show at the concert as much as possible. Let's hope for the next time!



そして個別握手会ありがとうございました♪
朝はとにかく待ちぼうけだったんですがお昼からたくさんの方が並んでくれてわざわざ会いに、遊びに来てくれました!(*^^*)アリガトウ
Thank you also for the individual Handshake Event!
In the morning I waited in vain, but from noon many people lined up to meet me and have fun together! (*^^*) Thank you

# tedパーカー
# GU
そしてなにより17日は
わたしの推しメンであるかおたんこと松村香織ちゃんのお誕生日でした❤
# ted Hoodie
# GU
And more than anything, the 17th was
the birthday of Kaotan aka Matsumura Kaori-chan, who is my Oshimen♥

全握終わりにいつものメンバーでごはん行って
サプライズするために誰1人として
誕生日話題に触れず
かおたんが「あと1分だ~!」って言ってるのも無視。笑
After the Nationwide-Handshake-Event we always have lunch with all the members,
but to surprise her,
we didn't talk about birthday at all
and ignored also Kaotan's "One minute left!". lol
17日になってから
おめでとうとお誕生日ケーキ出したら
びっくりしてて
みんなでプレゼント出しはじめたら
もっとびっくりしてて
「こんなに大勢でカウントダウンしたの初めて~」
って言ってたからお祝いしてよかった❤
After it became the 17th, 
we said congratulations and brought out the cake,
and to her surprise everyone
brought out presents
and she was even more surprised,
and said "Even though I wanted to do a countdown with everyone~"
so it's good we celebrated together♥

次の日も握手会の休憩中に
サプライズと共にお祝いしました。
サプライズの内容は私からは言えないけど
やはり松村香織ってすごい…
羨ましいくらい持ってる…
でもでも10回目の17歳おめでとう!かおたん❤
In the break of the Handshake-Event next day we
also surprised her and held a celebration.
I can't tell the content of the surprise, but
Matsumura Kaori is really awesome...
I'm almost jealous of it...
However congratulations to your 17th birthday for the 10th time! Kaotan♥



大好き~❤
というわけで
今日から3日間舞台頑張ります。
行ってきます(*`д´*)
みなるん。
I love her!♥
Anyways,
from today I will do my best for 3 days of Stage-play. 
I'm leaving!
Minarun.

No comments:

Post a Comment