Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Saturday, January 16, 2016

Suzu・∀・ran < How about entering Suzuran-Party? / Yamauchi Suzuran Blog / Jan 16, 2016; 11:50 pm (JST)

一番好きなのはー?
らんらんだけええぇえ(*´∀`*)/
私もアナタだけっ♡
らんらんこと、山内鈴蘭です!!
Who do you love most?
Only Ranran!
I also just like you♥
I'm Yamauchi Suzuran aka Ranran!




今日はポートメッセ名古屋で、全国握手会でしたー(・v・)ノ
しかも!!
全国握手会のミニライブでデッドストックダイヤモンドの曲を披露させていただいたのが今日初めてだったの!!
本当に嬉しかった(*´∀`*)/
Today was Handshake-Event at Portmesse Nagoya!
And!!
At the mini-live on the Handshake-Event, we showed the song from Death Stock Diamond the first time!
I was really happy!

あなたは見てくれたっ?♡白と緑のサイリウム、振ってくれたぁ?(*´∀`*)/白と緑を見つけて嬉しかったんだよぉ♡
(菅原ちゃんも白と緑のサイリウムらしいから、もしかしたら鈴蘭ファンじゃないかもしれないw)
Did you watch it? Did you wave white and green penlights? I was happy when I spotted white and green lights♥
(Sugawara-chan seems to have the same color, so maybe it wasn't my fans) 

全国握手会ではいつも一緒に握手するメンバーが変わって、すごくそれも楽しみにしてるの(・v・)ノ
まず午前中は、
楽々と最近気になってる、るかちゃん♡
On Nationwide-Handshake-Events the members next to you always change, and I'm always looking forward to it.
First for the morning,
it were Rara and Ruka-chan, that I like a lot recently♥


楽々の元気さと、るかの子供っぽい感じがとても面白かった*\(^o^)/*
(子供っぽさっていうのはよく言いすぎた!ksgk!笑)
楽々と私で、るかを挟んでゴルフトークしてた時にファンの人が
『るかの顔ってまんまるだからゴルフボールだね(・∀・)何ヤード飛ぶかな?』
とか真剣に相談してきて
本当に面白かった\(^o^)/笑
Rara's liveliness and Ruka's childishness were really fun *\(^o^)/*
(Actually I said childish far too often! She's ksgk! lol)
When Rara and I were talking about golf with Ruka in the middle, the fans said
"Ruka has a round face, so she's the golf-ball. How many yards will she fly?"
we were seriously asked.
It was really fun! lol

るかはね、
まん丸だからかわいいの♡
(人のこと言えないw)
そして!!
午後は、都築と菅原ちゃん(*´∀`*)/
You know, Ruka
is really cute because of her round face♥
(you don't say this about people)
And!!
For Afternoon, 
I was with Tsuzuki and Sugawara-chan


いやぁ、都築面白いわ。笑
何が面白いかって?
ファンの人に『ウインクして!!』って言われて頑なに断ってんの!笑
都築(・v・)<え、やだ。やだ。やだ。できない。やだ。
子供か!!!!!笑
Ahh, Tsuzuki is interesting. lol
What is interesting?
When fan's tell her to wink, she stubbornly refuses! lol
Tsuzuki: "Eh, no. no. no. no. I can't. no.
Like a child!!!!!! lol
20歳になったんだから!笑
大人になったんだから!!!笑
(すずたんなら、アナタのためにウインクするお?←)
Even though she became 20! lol
Even though she became an adult!!! lol
(If it's Suzuran, would she wink for you?)

そして!!
菅原ちゃんとはあまりお話ししたことなかったんだけど!!すごく笑顔がいっぱいで、不思議で、何だか見てるだけで楽しかったな\(^o^)/
楽々、るかちゃん、都築、菅原ちゃんのファンのみなさま!!
今日はありがとうございました♡♡
And!!
Despite having not talked to Sugawara-chan much before, with smiling a lot, in a strange way, we had fun just by looking!
All the fans of Rara, Ruka-chan, Tsuzuki, and Sugawara-chan!!
Thank you for today♥♥


初めましての方は、今日の握手会が私たちの出会いとしてたまにはすずちゃんのことも思い出してね♡会いに来てね\(^o^)/
待ってるからねっ♡
(結構ガチで待ってるw個別握手会w)
The persons who met me the first time today,  please consider remembering me for some time♥ Plase come to meet me!
I'm waiting for you♥
(I'm waiting a lot. Come to Individual Handshake Events)

さぁ!!
明日はポートメッセ名古屋で個別握手会です(・v・)ノ
間違えて違う場所にいかないでね!?笑
ファンの方はたまーに間違えて違う会場行っちゃったりしちゃうから♡笑
また明日ねっ\(^o^)/
おやすずらーーーーん♡
しゃらば(○∀○)
So!!
Tomorrow is individual handshake-event at Portmesse Nagoya!
Don't go to a wrong place by accident!? lol
Because some fans go to the wrong place by accident sometimes. lol
See you tomorrwo!
Oyasuzuran♥
See you

No comments:

Post a Comment