Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Friday, January 8, 2016

Suzu・∀・ran < My first one-shot this year was Banana / Yamauchi Suzuran Blog / Jan 8, 2016; 10:15 pm (JST)

一番好きなのはー?
らんらんだけけええぇえ(・v・)ノ
私もあなただけっ♡
らんらんこと、山内鈴蘭です!
Who do you love most?
Only Ranran!
I also just like you♥
I'm Yamauchi Suzuran aka Ranran!




今日は個人的に
新年一発目の公演でしたー!!
制服の芽、やっぱり激しい!
汗かく量がはんぱない!!( ꒪Д꒪)
そして、、なにより、、
楽しいいいイィいいい(*´ω`*)ゞ
Today was my first
stage performance this year!!
Seifuku no Me, it's really intense after all!
The amount of sweat is quite a lot!!
And,,, more than anything,,,
It's fuuuuun!!!

来てくださった方!
途中で白と緑のサイリウムに変えてくださったかた!!笑
DMMを見てくださったかた!
ありがとうございましたー♡
Everyone who came!
Those who changed to white and green lightsticks on the way!! lol
Those who watched on DMM!
Thank you very much♥

今日の自己紹介では
新年一発目のバナナ(バナナ)発言をさせていただきましたよーー( ̄▽ ̄)
だけど、2015年と2016年では全く違うんです!言い方も、気持ちも、テンションも!!!
もうね、私が発言すると騒つく空気に早くファンの方が慣れてほしい!逆に!!笑
いやぁ、、これ2016年の私からファンの方へのお願いです(・v・)ノ♡笑
At today's self-introduction,
I did a statement about this year's first Banana (banana)!
But, 2015 and 2016 are completely different! In the way of speaking, the feeling, the tension!!!
You know, with my statement I want the fans to get used to my noisiness as soon as possible! And vice versa!! lol
Well,,, This is my request to the fans for 2016♥

あとね、最近ね、
樹奈がね近寄ってきてくれるの♡
And, recently, 
Yuna is coming close to me♥


樹奈っ子、、本当に小さいのだよ。
私もかなり小さいけど、樹奈は本当に小さい。笑
だけどね、かなりしっかりしてるよ。
ん?誰より?って?
そんなもん!!決まってるよ(・v・)ノ
私。
Yunakko,, is really small.
I'm also not tall, but Yuna is really small. lol
But you know, she is working hard.
What? More than who? What do you say?
But this!! It's already decided!
Me.
lol.

いやぁ、日々後輩から学ぶことが多いです!ええ!!!笑
だから、そのお礼として
後輩メンバーにメイクを教えようと思っているのです(・v・)ノ
もっとみんなで可愛くなりたいからね(*´∀`*)/今日は樹奈のまつ毛をメイクしてあげた♡
チームSが最強のチームになるかんね!一番可愛い!らんらーーん(*´∀`*)/
(結局自分かいww)
Actually, everyday there are lots of things I learn from my Juniors!!! lol
So, as a thank-you,
I think I will try to teach my juniors how to do make-up!
Because I want everyone to become cuter! Today I made Yuna's Eyelashes♥
I'm sure Team S will become the strongest Team! The cutest! Ranran!!
(In the end at least for me)


ふぅ。
ブログ書き始めると止まらないぜ。笑
ダイエット2日目。
サラダ、納豆、チキン
この3つで生きてるよ。
Fuu.
When I start writing a blog, I can't stop. lol
It's the second day of Diet.
I'm living by
Salad, Natto, Chicken.

効果は、、
まだわかんない。
はやく結果がほしいタイプだから
続くかわかんないけどね、
とりあえず頑張ってみるよ(・∀・)
やめたら言うね←←
続いたらまた言うね!笑笑
では!
またすず・∀・らんブログみてね♡
しゃらば(○∀○)
The Effect,,
I can't tell yet.
Because I'm the type who wants fast results,
so I don't know if can continue it,
but for now I'll do my best.
If I quit I will tell you!
And if I continue I will tell you again! lolol
So,
please look again at my blog♥
See you!

No comments:

Post a Comment