Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Thursday, February 18, 2016

Suzu・∀・ran < I'm happy about everyone's comments >_<. / Yamauchi Suzuran Blog / Feb 18, 2016; 9:40 pm (JST)

一番好きなのはー?
らんらんだけええぇえ♡♡
私もあなただけっ!!
らんらんこと山内鈴蘭です🎶
Who do you love most?
Only Ranran!
I also just like you♥
I'm Yamauchi Suzuran aka Ranran!



タイトルにも書かせていただきましたが、昨日思い切って自分の気持ちを書かせていただいたんです(._.)
どう思われるかな?とか、少し不安だったのですが
今日ブログを開いてみたら、
たくさんのコメント数と、いいね!の数に凄く嬉しかった反面、かなりビックリしました>_<!!!!!!!
こんなにたくさんのコメントといいね!は、初めてだったので凄く凄く!嬉しかったです*\(^o^)/*
I already wrote it on the title, but I want to write about my thoughts regarding yesterday (._.)
I was a bit worried about what everyone might think of me, 
but when I opened the blog today,
I was really happy about all the comments and likes, I was pretty surprised!!!!!!!!!
It was the first time I got so many comments and likes, so I was really really happy *\(^o^)/*


凄く長くなってしまったブログでしたが、最後まで読んでくださってコメントをしてくださったファンの皆様☆
初めてコメントしてくださった方も沢山いて、本当に本当に!ありがとうございました^ ^♡
私のキャラ的に、苦手だとか真剣にやってるの?とか、第一印象が余り良く思われない私は、AKBからSKEに移籍して
SKEのファンの方にはとても複雑な思いをさせてしまったなとずっと思っていました。。
Even though it was a really long blog, everyone who read until the end and commented, 
and those who commented the first time, thank you really really much ^^♥
As it is my character, and I'm not too good and serious, the first impression is often not so good, but I transferred from AKB to SKE,
I made the fans of SKE think about really difficult things I always thought...

イメージは大事だもん。
昔から応援してくださってるファンの方は知ってくださってるかも知れませんが、
本当は私も熱い気持ちがあるんですよ>_<
だけど、自分から出すのが苦手だから昨日は思い切って気持ちを書いて本当に良かった!!!と何か一つ前に進めた気がしました^ ^
The image is really important.
Of course the fans that supported me since the beginning will probably know that, but
I also have passionate feelings >_<
But I'm bad at showing it, so it felt like I made some kind of progress when I wrote about my feelings yesterday ^^

ファンの方からのコメントで
『このブログを読んで、鈴蘭のこと好きになったよ!』
って言ってくださる方が沢山いて、本当に本当に嬉しくてたまりませんでした>_<。
全てちゃんと読ませていただきました。
嬉しいのと、沢山支えてくれてるのにいつも心配かけてごめんねって気持ちと、何だか色んな気持ちが交差して
泣いてしまいました>_<。。
There were many fans that wrote
"When I read this blog, I started to like Suzuran!"
so I was really really happy >_<
I read all of them properly.
I felt happy and at the same time sorry for always making you worry even though you support me, somehow all the feelings intersected
and I started to cry >_<..

お仕事前に読んでしまって
メイクしたのに、お仕事着いた頃にはメイク取れてしまって残念でしたけど、、笑
でもなにより!
SKEのファンの方と少し繋がれた気がしてとても心がホッとしました☆
これからも沢山伝えていきたいと思います☆
I read the comments before work so
unfortunately when I arrived at work, my make-up was gone,, lol
But more than anything!
My heart felt really warm because I think I could connect with the SKE-Fans a bit.
I want to continue to tell you a lot!
私、こんなんだから
心配させたり、疑われたりされてしまうけど心はファンの皆さんと一緒です。
SKEをもっと良くしたい。
そして、私自身も鈴蘭ファンの方と一緒に上を目指していきたい!!
これだけで頑張れるなと昨日のコメントを読んで凄く思いました☆
Because I'm this way,
I make you worry, and make you suspicious, but my heart is one with the fans.
I want to make SKE better.
And I want to set my goal higher together with the Suzuran-fans!!
That's enough to work hard I thought this morning when I read the comments.
握手会も少し先の7月ですが、1日だけ4部が売れ切れたそうです*\(^o^)/*
久しぶりの売れ切れという響きに嬉しさが!!!!!笑
握手会で楽しい話も大好きですが!真剣な話もたまーにしたりするんですよ🎶
握手会や公演で自分の成果が少しづつ繁栄されていくというのが、努力の証なんだなと。
SKEに移籍してすぐの握手会を思い出しました。。
こんなにも自分は無力なのかと思いました。
As for Handshake-Events July is still a bit far, but it seems I could sell out 4 blocks on a single day *\(^o^)/*
Since it's been a while since I sold out the last time I was really happy!!!!!!! lol
Even though I love funny talks during Handshake-Events, I will also do some serious talk from now on!
Because my achievements during Handshake-Events and Stages are increasing bit by bit, it's a proof of my efforts.
I remembered the first Handshake-Event after I transferred to SKE..
I thought I was really powerless.


けれど今では、名古屋に住んでます!って初めましての方や、箱推しさん、少しづつ会いに来てくださってるSKEファンの皆様に
少しづつですが!!
認められているのではないかな?
と、私自身すごく嬉しいのです^ ^
だから完売というのは
やっぱり上を目指す以上、とても大事な事だなぁと改めて思いました☆
But now people who live in Nagoya, and Hako-Oshi's, slowly start coming to meet me, so maybe!
They start noticing me?
And I'm really happy about it ^^
So I thought again that "Sold out" is 
a really precious thing, more than aiming for the top.

またまた長くなってしまったけど!!
昨日のブログで好きになってくださったファンの皆様☆
そして、いつも応援してくださっている鈴蘭推しの皆様☆
たくさんの温かいコメントをありがとう☆
これからも不器用ながら伝えていけたらと思います*\(^o^)/*
これからも好きでいてね🎶
It became really long again!! But
Those who started liking me because of yesterday's blog
And all the Suzuran-Oshis that who always support me,
Thank you for all the warm comments!
I will continue to tell you in my clumsy way *\(^o^)/*
Please continue to like me!


しゃらば(○∀○)
See you

No comments:

Post a Comment